Petale albe


Petale albe

5 gânduri despre “Petale albe

  1. De-ai şti tu oare cum se-asculta Pămîntul reavan plin de ploi, Cum muguri roz vin si descînta Copilul ce-i rămas în noi? Cum urca seva spre petale, Balade albe de cireş… Va fi în mine sărbătoare, Căci mîine pot sa fiu doar vers. Pot inventa o lume nouă , Speciala cum a fost si-a ta . Nu vreau sa -i dau anume -un nume : Va fi doar primăvara mea!

  2. Floare-de-colţ,minune ,zăpadă finăde mătăsuri albe ţi-acoperă trupul ,risipită fără de rostpeste aspre ruine…e-adevăratcă a ta zăpadăninsă prea frumosprivirii mele, ca o alinarepentr-un visce-l dorescaieveapăşind cu tinepe un drumcu petale albe,cu parfum de verbinăşi binecuvântare,mi-a inundat inimacu Luminaşi frumuseţea ta…mi-ai topitpe veşniciesufletul ,minune albă!

  3. A înflorit muşeţelul! În grădina noastră sunt câteva tufe de muşeţel, atât de frumos împodobite cu zeci şi sute de foricele mici, galbene, ornate pe margini cu petale albe. Mi-am amintit de anii de şcoală, când mergeam cu clasa pe câmp şi culegeam flori de muşeţel. Cine nu a băut măcar o dată ceai de muşeţel? Are un parfum aparte şi este recunoscut pentru calităţile sale deosebite.

Lasă un răspuns

