Ani de liceu


Se  pare ca a venit clipa sa spunem cu adevarat adio la liceului…daca acum cateva zile era inca o gluma spusa la ultimele ore de curs sau in timpul ultimelor iesiri ca si colegi de liceu acum cand mai sunt doar cateva ore pana la ultima ora de dirigentie realizam ca totul este realitate…Acum cateva zile radeam…nu erau bancuri…era una dintre ultimele ore de curs…emotii..cuvinte…zambete si lacrimi ascunse carora le-am interzis sa curga asa de repede…dar emotiile sunt din ce in ce mai mari…iar clipa in care nu vom face parte din mare familie a liceului se apropie mult prea repede…in acest moment mai sunt 9 ore
O sa imi aduc intotdeauna aminte cu placere de colegii mei alaturi de care am trait multe momente frumoase…si intotdeauna o sa trimit un gand bun inspre profesorii alaturi de care ne-am format…am invatat unii de la altii…am ras…ne-am suparat…ne-am revoltat…am devenit oameni…
Niciodata nu o sa-l uit pe dirigintele care ne-a fost mereu aproape in acesti patru ani si in suflet o sa-i am pe prietenii din liceu…
Se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte dar in seara asta prefer cuvintele pentru a le multumi tutoror profesorilor si colegilor care m-au insotit pe acest drum…care mi-au deschis portile cunoasterii…m-au invatat sa am incredere in mine…sa strig in gura mare ceea ce vreau…sa imi sustin parerile…oameni alturi de care am ras…care m-au facut sa zambesc…care mi-au aratat ca Liceul este o Minune …Liceul este Unic si Irepetabil…
 
                                         Cu drag pentru o parte dintre  cele mai speciale persoane din viata mea,
                                                       o eleva din clasa a XII-a
 
                                   De data asta imi insotesc lungul post cu o imagine luata de pe Internet dar o sa o inlocuiesc in curand cu una originala

 
 
 
 

Un gând despre “Ani de liceu

  1. Pingback: Eye Contact 141 « Silence's Blog

Lasă un răspuns

