Dragă Moșule,


Știu că în ghetele mele nu intră Cadillacul pe care mi-l doresc, așa că anul acesta te rog să îmi aduci doar un kilogram de…fericire.

Vreau să o împart cu toți oamenii care merg cu capul aplecat pe stradă și parcă au uitat să zâmbească, cu eroii zilelor noastre (pompieri, medici, profesori, polițiști, voluntari), cu oamenii talentați, cu bloggerii care scriu cu drag articolele pentru cititorii lor, cu toți cei care în acest moment sunt triști…

Și dacă în cizmele mele mai este loc, adu și puțină speranță, iubire, înțelegere pentru toată lumea…

Cu drag,
EU

6 gânduri despre “Dragă Moșule,

  1. Pingback: Recomandarea de vineri – bloguri, articole…. | Pitici, dar Voinici

    1. Putem să visăm ca Moșul să ne îndeplinească dorința sau am putea aduce noi puțină fericire în jurul nostru. Câtedată, simplul fapt că felicităm sau îi mulțumim unui om pentru ceva îl face pe acesta fericit!!!

Lasă un răspuns

